Warung Bebas

Tuesday 30 August 2011

Hello Vogue ....

                                                                                                 ph. Daniela Pizzurro


                                                                                         vogue.it

In my previous post, i mention that i did some interesting things last Friday, and here is a sneak peek! Super sweet Italian photographer Daniela Pizzuro was in a short visit here ( in Belgrade) , and we made some photos! :) Today i received great news from her, that one photo is published in her portfolio on Vogue.it, so you can probably imagine how happy i am!?!! :) I will tell you the whole story soon as i get the rest of photos from that day, it will be really special post, probably with the most beautiful photos in my life, so stay tuned! ;)

U prethodnom postu sam vam pomenula, kako sam radila neke interesantne stvari prošlog petka, a sada imate priliku da vidite maleni deo! :) Divna italijanka Daniela Pizzuro , koja se bavi fotografijom bila je u kratkoj poseti našem gradu, gde je želela da napravi neke fotografije .... Danas sam dobila od nje odlične vesti, da je  fotografija, koja je nastala tog dana,  objavljenja u njenom portfoliu, ni manje ni više nego na Vogue.it stranici, pa možete pretpostaviti koliko sam se obradovala! :) Detaljnije o ovoj "saradnji" ću vam ispričati u jednom od narednih postova kada dobijem i ostale fotografije, za koje smatram da su verovatno i najlepše koje sam ikada imala, "mi piace"! Stay tuned ... ;)

0 comments em “Hello Vogue ....”

Post a Comment

 

Fashion Two Sense Copyright © 2012 Best Celebrity Wallpaper -- Powered by Blogger